hej! jag kommer från Nederländerna - Reisverslag uit Reutum, Nederland van Ilse Haar - WaarBenJij.nu hej! jag kommer från Nederländerna - Reisverslag uit Reutum, Nederland van Ilse Haar - WaarBenJij.nu

hej! jag kommer från Nederländerna

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

30 November 2010 | Nederland, Reutum

Welkom op ilseterhaar.waarbenjij.nu

Maandag 10 januari is het dan eindelijk zo ver, ik vertrek samen met Welmoed naar het koude Zweden om daar voor vijf maanden te studeren aan de Mid Sweden University in Sundsvall. Nu denk je misschien; ‘hoezo ga jij naar Zweden?’ Goede vraag... is het om Pippi Langkous, IKEA, H&M, de dure alcohol, rijden met een hondenslee, Stockholm (ook wel ‘Het Venetië van het Noorden’ genoemd) of toch de donkere koude winters en de zomers waar de zon niet eens onder gaat.

Een grote reden is om wat van de wereld te zien, nieuwe mensen te ontmoeten en een toptijd te beleven. (Ik heb van horen zeggen dat dit één van de geweldigste tijden is in je leven). We will see!!

Het eerste wat ik ga doen als ik in Zweden aan kom is mijn dikke (nieuwe) winterjas aantrekken samen met m’n snowboots (die ik nog moet kopen). Want op dit moment is het -16° en er ligt meer sneeuw dan in Nederland! Ik ben benieuwd wat het in januari geeft!

Via deze site kunnen jullie mij volgens tijdens mijn verblijf in het Zweden! Ik zal zo mogelijk regelmatig laten weten wat ik allemaal doe en hoe het met me gaat. Wil je een email ontvangen als ik weer een bericht heb geplaatst? Vul dan je e-mailadres in (zie links).

Lieve groet,
Ilse


  • 02 December 2010 - 08:57

    Steph:

    Iehhhh nog maar 39 dagen :|

  • 02 December 2010 - 10:52

    Welmoed:

    Klein detail: ik ga met haar mee!

  • 02 December 2010 - 11:08

    Kim:

    Ehj lieve Ils!
    Zooo ehj het komt steeds dichterbij hé! Nog 39 dagen! Spannend... :) Super leuk voor je. Je gaat daar vast en zeker een super mooie tijd hebben! Heb mijn e-mail adres al ingevuld zodat ik op de hoogte blijf hahah;) spreek U! (K) X

  • 02 December 2010 - 12:22

    Carmen:

    Leuk ilse!! tis bijna zover.. Spanned! kep mn email aders ook ingevuld wil wel op de hoogte blijven natuurlijk:)

  • 02 December 2010 - 20:29

    Gwen :

    Superrrrrr veel plezier!!!
    Kir en ik gaan 5 daagies eerder, we laten wel weten hoe brrrrrrrrrrr het is :P

  • 03 December 2010 - 10:50

    Sabine:

    Ils! 39 daagjes dat is al bijna... Spannend!! Het email ingevuld wil natuurlijk niks missen:D

  • 06 Januari 2011 - 09:07

    Sophie:

    ILSE!!!

    Nog maar 4 daagjes, ik moet er nog niet aan denken.. dat je 6 maand weg bent!!! :O

    Al druk aan het pakken en aan het stressen? Of geniet je van de laatste daagjes in Nederland?

    Ik zie je zaterdag schatje! KUSKUS

  • 06 Januari 2011 - 18:17

    Bob En Miranda:

    Ha Ilse,
    Wat gaaf dat je een weblog hebt, we zullen je avonturen in Zweden zeker op de voet volgen. Heel veel plezier de komende tijd in Zweden, geniet er volop van! Groetjes, Bob en Miranda

  • 07 Januari 2011 - 08:53

    Koen:

    Mooi!

  • 10 Januari 2011 - 10:23

    Laura:

    He Ilse,
    Ik wil je even super veel plezier wensen in Zweden. Geniet ervan en maak er een geweldige tijd van. Ik hoop dat je afscheidsfeestje was zoals gehoopt en sla daar maar een lekkere keal aan de haak hahah! Maar niet daar blijven hoor;o Ik zal regelmatig op je site kijken en er af en toe nog wel een reactie op schrijven!
    Veel plezier& dikke kus je nichtje, Laura!

  • 10 Januari 2011 - 10:55

    Pie:

    Hè gats, lieve Ils! Ik heb er helemaal de kriebels van vandaag!!:|

    Goeie reis lieverdd!!;)
    XXX

  • 10 Januari 2011 - 21:08

    Tineke :

    Hey Ilse,

    Nogmaals heel veel plezier in Zweden en maak er een mooie tijd van :)

    Groetjes, Tineke

  • 11 Januari 2011 - 11:52

    Serena:

    Haiiii ils :D!!! Hoe is het daar in het koude zweden? Heb je dat boek al helemaal doorgelezen? Nog in stockholm of al in je huisje??
    xx

  • 11 Januari 2011 - 16:41

    Linda:

    Joehoe meid!!!

    En?? Bijgekomen van je party??
    Was gezellig!

    Hoop dat je goed bent overgekomen..
    Wacht met smart op je verslag!

    Kuss!!

  • 13 Januari 2011 - 11:58

    Addie En Bas:

    Ilse,

    We gaan je volgen door regelmatig je verslagen te lezen.
    We zullen goed voor je grote zus zorgen.

    Fijne tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 09 Dec. 2009
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 84116

Voorgaande reizen:

10 Januari 2011 - 31 Mei 2011

Studie buitenland

Landen bezocht: